18.05.2017

Pięćdziesiąt faktów o waszej Yuki!

Witajcie moi kochani!^^
Z okazji moich XX urodzin, stworzyłam nieco inny post, myślę że przez trzy lata na tym blogu, pisania dla was chcielibyście mnie choć odrobinkę poznać, to zaczynamy!


  1. Mam na imię Urszula (nie znoszę mojego imienia).
  2. Moja ksywa blogger'a w pełni brzmi: Urson Yuki Kim.
  3. Mam o dziesięć lat młodszą siostrę.
  4. Urodziny mam 18 maja, czyli dzisiaj.
  5. Wychowałam się na polskim rapie i muzyce klasycznej (jak Suga z BTS).
  6. W miarę czasu poznałam K-Pop, rap rosyjski, koreański i niemiecki.
  7. Teraz częściej słucham muzyki elektronicznej.
  8. Jestem fanką bajek Tim'a Burton'a.
  9. Moje ulubione gatunki filmów to: wojenne, fantasy, akcji, historyczne.
  10. Nie mam określonego hobby, no może poza pisaniem opowiadań, podróżowaniem, nagrywaniem muzyki EDM i nauki języków obcych.
  11. Tak chyba języki obce to moje główne hobby.
  12. Nie mam UB.
  13. Nie mam UB, za to mam wielu biasów.
  14. Mam biasów męskich oraz żeńskich.
  15. Moimi koreańskimi idolami są: JooHeon, Bobby, Luizy, YongGuk, JunHoe, DJ Solaii, Rap Monster.
  16. Zaś idolkami są: Jessi, Irene, Momo, NaYeon, Amber, HyoRin.
  17. Moimi ulubionymi boy band'ami (jak na tę chwilę) są: UNIQ, GOT7, BLOCK B, MONSTA X, iKON, EXO, B.I.G.
  18. Zaś girl band'ami: TWICE, Red Velvet, f(x), SISTAR, EXID.
  19. Lubię też takie zespoły jak K.A.R.D, Lucky J, jeśli ktoś na zna więcej takich band'ów, to proszę o link.
  20. Ostatnio oddaliłam się od K-Pop'u na rzecz rap'u i EDM, więc nie jestem obcykana w nowościach.
  21. Nie znoszę kiedy ktoś mnie poucza.
  22. Mimo to potrafię uszanować czyjeś zdanie, bo przecież ktoś może mieć rację i nie musi być moje na wierzchu.
  23. Chciałam otworzyć kanał na YT, ale stwierdziłam że ludzie by oślepli, porażeni moją "urodą".
  24. Zawsze robię złe pierwsze wrażenie (ludzie biorą mnie za gbura).
  25. Ale z czasem jak mnie poznają twierdzą, że mam poczucie humoru i równy ze mnie ziomek.
  26. Uważam że jestem gruba, ale nic nie robię z moimi bokami. Kto tak ma oprócz mnie?
  27. Kłócę się z moją mamą że Żeromski to jeden z najlepszych pisarzy, a że Mickiewicz to wieczna, niespełniona sielanka.
  28. Ogólnie jestem Staff, Żeromski, Bergson team.
  29. W wieku ośmiu lat nauczyłam się jeździć na deskorolce, w wieku jedenastu lat na rowerze (lepiej późno niż wcale).
  30. Umiem jeździć na deskorolce, lepiej niż na rowerze, no niestety z rolkami i łyżwami się nie polubiłam.
  31. Lubię poznawać nowych ludzi (nie ważne czy w życiu, czy w internetach) więc jak ktoś ma taki zryty łeb jak ja to pisać śmiało: urson.kim@gmail.com.
  32. Pewnie zauważyliście, w moich pracach są źle poustawiane przecinki, bo mam problem z interpunkcją.
  33. Zaczęłam pisać w 2012, a bloga prowadzić w 2014.
  34. Mam drugiego bloga.
  35. No i tumblr'a też mam.
  36. W gimnazjum nałogowo paliłam papierosy.
  37. W wieku dwunastu lat nauczyłam się wysławiać wulgarnie.
  38. Ogólnie przez drugą gimnazjum byłam diabłem, nie do zniesienia (taki gimbus, lvl expert).
  39. Nie żałuję tego czasu, ponieważ wyciągnęłam z niego nauczkę.
  40. Teraz skończyłam szkołę średnią, no i mam nadzieję że wyszłam na ludzi.
  41. Ale ze mnie stary gnom, już skończyłam szkołę średnią.
  42. Nienawidzę matematyki, to dzieło szatańskie, a mat-fiz'y są opętane (to był nieśmieszny żart).
  43. W szkole średniej zainteresowałam się podróżami i kultura innych narodowości.
  44. Byłam w krajach takich jak: Niemcy, Słowacja, Ukraina, Anglia, Czechy.
  45. Chciałbym zwiedzić: Austrię, Chorwację, Grecję, Kanadę, Brazylię, Kenię, Tajlandię, Australię i Chiny. 
  46. Chciałbym skończyć studia na profilu: turystyka i rekreacja.
  47. Również pracować w tych zawodach.
  48. Jak byłam dzieckiem, oglądałam niemieckie bajki i słuchałam disco polo (nie śmiać się, każdy jako dziecko słuchał disco, chyba).
  49. Jako dziecko, krótki czas grałam na pianinie, teraz już nie umiem grać.
  50. Mimo że zawsze chciałam się nauczyć grać na perkusji.

Jeśli chcecie więcej takich postów, to proszę o komentarze, piszczcie na priv, w zakładce kontakt, znajdziecie linki gdzie możecie mnie znaleźć. Osobiście kolejne pięćdziesiąt faktów, planuje na trzecie urodziny bloga, w sierpniu, ale jak chcecie więcej, to piszcie moje kochane dziecki^^



A ja tymczasem zmykam,
 oblewać moje XX urodziny.
Do następnego!

Yuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz