18.08.2019

Instagram -Hyuna

Cześć moi drodzy!
Jak się miewacie? Dzisiaj przychodzę do was z ostatnią częścią letniego Instagram'a, jak się możecie domyśleć ostatnią bohaterką była Hyuna i to jej poświęcony jest ten post... Nie przedłużając, zapraszam ;)


Liczba polubień: 10972
ah_hyuna: Ostatnie dni w raju...
#thailand #koreangirl #holidays #onlygoodvibes
lee_hongki: Piękne, jednak nie piękniejsze od Cb aniołku ;****
                    e_wannie: Spierdalaj stąd, nie dla psa!
                    lee_hongki: Zluzuj majty dzieciaczku XD
                    ah_hyuna: @lee_hongki odseparuj się od mojego chłopaka, lol...
                    lee_hongki: Nie, lol.
                    Użytkownik ah_hyuna, zablokowała użytkownika: lee_hongki.
oh.jessi: Ahhh.. Wspaniale, dlaczego te wakacje nie trwały cały rok?
                    ah_hyuna: Też nad tym myślę Unnie :(
                    oh.jessi: Nie martw się kochanie, jeszcze to powtórzymy ;)
travelove: I love palms too, check my Instagram too ;)))
ty_joe: Hey girl, r u free?
soo_jin: Piękne zdjęcie, wiedziałam że po tym kursie fotograficznym, będziesz robić, nie dobre, a idealne zdjęcia XD
                     ah_hyuna: Dziękuję słońce, tęsknię za Tobą :(
                     soo_jin: To przyleć do USA, na następne wakacje :*
kor_girls: F4f?
hyo_lyn: Piękne zdjęcie, będę tęsknić za tym miejscem :(
                     ah_hyuna: Ja też słonce, ja też :C
asian_beauties: Chcesz pracować z nami, napisz priv! Promujemy blogi, własnie takie jak twój!

Podobny obraz
Liczba polubień: 13264
ah_hyuna: Last kiss with summer sun...
#beach #chill #thailand #koreangirl
e_wannie: Moja piekna księżniczka, KC, KC, KC!!!
                    ah_hyuna: Ja Cb też moje słoneczko ;* nawet mocniej niż myslisz ;*
                    oh.jessi: Fuuuuj...
                    ah_hyuna: Unnie, pls przecież sama byłaś zakochana, wiesz jak to jest ;)
                    oh.jessi: Nie popełnię więcej tego błędu XD
insta_korea: Beauty, beauty, where is your beast? 
                     e_wannie: Here, and fuck off!
gong_hyeon: Najpiękniejsza :3
yeon_gukkie: Jak zawsze wyglądasz jak bóstwo ;***
k_min: L4l?
oh.jessi: BTW... Jesteś piękna, wdałaś się we mnie ;*
                     ah_hyuna: Wiem kochana XD
hyo_lyn: Moje kochanie, z kaczątka zmieniło się w łabądka ;*
                     ah_hyuna: Bo stosowałam się do Twoich rad, Unnie!
leo_kim: Ale bym Cię brał *,*
                     e_wannie: Wynoś się, albo Cię wykastruję!
bang_minji: Świetny outfit, myślę że się zakochałam <3 Gdzie dostałaś tę spódnicę?
                     ah_hyuna: Moja słodka tajemnica, nazywa się H&M XD
travel_girls: F4f?
k_beauty: Świetne zdjęcie! Chcesz podjąć współpracę? Napisz priv!

Tym oto akcentem kończę tę serię, mam nadzieję że wam się podobała, dajcie znać w komentarzach, do następnego, pa!

Yuki

2 komentarze:

  1. Jasne, że mi się podobało! A to zdjęcie Hyuny <3 jestem w miłości, ok?
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na następny post! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślała że obraziłaś się na mnie XD
      Pozdrawiam również i do następnego!

      Usuń