9.07.2019

Instagram -Jessi

Siema, siemaneczko!
Instagram królowej musi być idealny, mam nadzieję że będzie, starałam się jak tylko potrafię, ale opinia pozostaje dla was, więc zachęcam do komentowania ;)


Liczba polubień: 12840
oh.jessi: 35 na głowie, ale ciągle na fali ;)
#thailand #fakeboobs #holidays #sexyfreeandsingle
hae.soo87: Geez nie zmieniłaś się od liceum, piękna!
                 oh.jessi: @hae.soo87 nic się nie zmieniłeś stary capie XD
ah_hyuna: Happy Birthday Queen! Saranghae the best Unnie ever!
                 oh.jessi: @ah_hyuna nie chwal się tym engliszem, k? Wiem że i tak nie umiesz XD Też Cb kocham, lol ;*
sexy-girlboy: Masz bardzo ciekawy profil, zapraszamy do siebie może się zainteresujesz?
koo.jeonmin: Jesteś wolna?
jess.queen: I'm real queen b*tch, lol!
hyo_lyn: Moja piekna, stara, królowa imprezy, kocham Cię słońce, żeby cały ten torcik poszedł nam w cycki (przydałoby mi się) XD
                 oh.jessi: @hyo_lyn lepiej nie bo będę musiała szyć staniki na miarę XD Luv ya too ;*
                 im.chagnmo: @oh.jessi cycków nigdy za wiele XD
                 oh.jessi: @im.changmo słuchaj masz jeszcze mleko pod nosem, nie wypowiadaj się XD
beachgirls_: F4f?
kang.joo: Sto lat stara wiedźmo! XD
                  oh.jessi: @kang.joo dziękuję bez jajcu XD
chao_lee: 100% sexy ;**********************
lovely_minnie: No ciotka, jest na czym oko powiesić, wszystkiego najlepszego skarbie! <3 ;*
                  oh.jessi: @lovely_minnie thx dzieciczku ;*

Liczba polubień: 14802
oh.jessi: Nie ma rady na poślady!
#phuket #thailand #hotsummer
wonder.view: Beautiful :*
hyo_lyn: Proszę o znacznik dla najlepszego fotografa, czyt. mnie. Ach... Jakie ty masz ciało laska XD
               oh.jessi: Bosz, gdybym nie była idealna to twój aparat nic by tu nie zdziałał, lol XD
               hyo_lyn: Nienawidzę Cię, wiesz?
               oh.jessi: I tak wiem że mnie kochasz XD
               lovely.minnie: Tylko ja mam Cię prawo kochać, mamo chrzestna ;*
               oh.jessi: Ogarnij się dziecko XDDDDDDD
beauty.beauties: Oh, Geez jesteś bossssska XD
seo_kim_jin: Brałbym jak dziki kogut w agreście ;********
lim_nam_soo: Boże to jest zaginiony cud świata.
fit.gm: L4l? F4f?
sunlover.67: Aniołku bolało jak spadałaśz nieba?
ah_hyuna: Ach, w twoim wieku chciałabym mieć taką figurę, piękna Ty i piękny zachód słońca.
                oh.jessi: Będziesz miała, dziekuję, dziękuję ja wiem że jestem pięęęęękna ;*      
sun_flover: Amazing, love it!     
in_gukkie: Sexy, kkkkkk XD

Jak podoba się wam druga bohaterka? Jessi jak zawsze niegrzeczna, ale taką ją kochamy, prawda?

Yuki

2 komentarze: