5.06.2019

Instagram -HyoLyn

Cześć kochani!
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Więc Yuki tradycyjnie robi, jakąś serię wakacyjną i jest to seria Instagram! Zaczynamy od pięknej HyoLyn. 


Liczba polubień: 6093
hyo_lyn: Czy Tajlandia to raj na Ziemi? 
#thailand #hotel #beach #sea #holidays
im_naked: O Bosh jak ja lav jor insta, bardziej niż cokolwiek XD
              leo.seo: @im_naked kup sb słownik dziecko, kkkkkkkk...
oh.jessi: Widzisz jak ja hotel zarezerwuje to nie wiesz czy weszłaś w bramy niebios, lol.
              hyo_lyn: Tak to takie skomplikowane używać Trivago XDDD
              oh.jessi: Fak ju nugu!
              hyo_lyn: K, z kim?
              oh.jessi: No raczej że nie ze mną, mimo że jestem "sexy, free and single po rozwodzie" ;*
kang.joo: Tylko nie patrz tam za innymi.
               hyo_lyn: @kang.joo a co zazdrosny?
               kang.joo: Jak cholera, jesteś moja Wifeu!!!
               hyo_lyn: A ty mój husbandu XD
lovely_minnie: Geeeeeez... Noona, jakjabym chcicał tam z tobą być XP
               kang.joo: Wyjazd stąd do flaming-owego klubu, tęczo!
               lovely_minnie: @kang.joo homofob!!!!! @oh.jessi powiedz mu coś!!!!
               oh.jessi: @kang.joo co się mi do dzieciaka w*ierdalasz?!
               kang.joo: K, k,k... Jessi zluzuj XD
               lovely_minnie: Dzięki Ciociu ;******
               oh.jessi: Nie ma za co słońce ;********
gao_che: Amazing *,*
ah_hyuna: Wy jeszcze na balkonie, ja już na słoneczku, to jest bardzo dużo przystojnych Panów, dużo przystojniejszych niż @e_wannie ;*****
               e_wannie: Jutro będę u Ciebie jakby ktoś Cię tknął choćby palcem!!!!!!!!!!!!!!
               ah_hyuna: To udowodnij XD
               oh.jessi: Mój program wycieczki nie uwzględnia żadnych mężów i chłopaków, sorry bejb!
               ah_hyuna: @e_wannie widzisz? Zero igraszek przez tydzień ;*
               e_wannie: @oh.jessi nie dziwie się że jestes po rozwodzie!
               oh.jessi: @ah_hyuna twój krasnal mnie obraża :C
               ah_hyuna: @e_wannie bo zgubię mój pierścionek zaręczynowy!
               e_wannie: Okay... Już się nie odzywam T.T
moon_lee: F4f?
lu_xiahee: Love this photo <3


Liczba polubień: 10579
hyo_lyn: I love sun, sun loves me *,*
#sun #holidays #thailand #happywoman
kang.joo: Moja i tylko moja piękna <3
              hyo_lyn: Twoja i tylko twoja piękna ;*
              oh.jessi: Zaraz rzygnę...
gm.follow: F4f?
fit.love: Widać że dużo pracowałaś nad swoją figurą, zapraszam na mój profil.
ah_hyuna: Jak pięknie, Bosz chciałabym być taka jak Ty *,*
              hyo_lyn: @ah_hyuna przecież ty jesteś taka młoda, taka śliczna, a ja co? Trzydziestka już na karku.
              oh.jessi: To co ja mam k*rwa powiedzieć?!
              hyo_lyn: Ty jesteś królową to wystarczy! Xd
              ah_hyuna: Unnie saranhejo!!!!!!
              oh.jessi: @hyo_lyn wiadome i oczywiste, @ah_hyuna wiem, lol XD
beauty.kgirls: Hey, chcesz się bliżej poznać????
seo.94: Jesteś perfekcyjna!
hyun_go: Wspaniała! <3<3<3
carl_xo: I'm in love in u ;*
insta.korei: Jesteś modelką? Zapraszamy do współpracy!

I jak wam się podoba troszkę inna wersja IG? Ciekawi kolejnych bohaterek?! Przepraszam ze jest to nieco wulgarne ale musiałam podkreślić charakter Jessi :)

Yuki

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że tak późno komentuję, ale szkoła ostatnimi czasy daje mi niezły wycisk.
    Oh, naprawdę tęskniłam za takimi postami!
    Widzę tu Hyunę! Już się nie mogę doczekać kolejnych części.
    Pozdrawiam cieplutko~!

    OdpowiedzUsuń